Mūsu pakalpojumi

Below-the-Line (BTL) mārketinga projekti koncentrējas uz tiešu saziņu ar mērķauditoriju, izmantojot precīzi mērķtiecīgas un personalizētas aktivitātes. BTL mārketings bieži ietver tiešā mārketinga, pasākumu mārketinga, veicināšanas kampaņu un citu aktivitāšu veidus.

Pasākumu Mārketings


  • Produktu Demonstrācijas: Organizējiet produktu demonstrācijas veikalos vai tirdzniecības vietās, lai sniegtu klientiem iespēju tieši izmēģināt produktus.
  • Pasākumu Sponsorēšana: Sponsorējiet vietējos pasākumus vai organizējiet savus pasākumus, lai veicinātu zīmola atpazīstamību un mijiedarbību ar klientiem.
  • Izstādes un Tirdzniecības Izrādes: Piedalieties nozaru izstādēs un tirdzniecības izrādēs, lai tieši sazinātos ar potenciālajiem klientiem un partneriem.




Partizānu Mārketings

  • Radošās Kampaņas: Izstrādājiet neparastas un radošas mārketinga kampaņas, kas piesaista uzmanību un veicina zīmola atpazīstamību.
  • Vietējas Kampaņas: Organizējiet vietējās kampaņas, kas atbilst konkrētās kopienas interesēm un vajadzībām.


Izmantojot šos BTL mārketinga projektus un stratēģijas, jūs varēsiet efektīvi sazināties ar savu mērķauditoriju un veicināt zīmola atpazīstamību, lojalitāti un pārdošanu. Ja jums ir konkrēti jautājumi vai nepieciešama palīdzība ar kādu no šīm stratēģijām, droši jautājiet!